Definitely not an angel but hey, I'm not that evil.
I'm just so addicted to beautiful people.

2. huhtikuuta 2012

Siipipaja

Mie ossaan lentää.


Keskeneräiset räpyttimet Emilie Autumnin Klubin keikalle. Raitasukkaista menoa luvassa perjantaina! Alla myös viktoriaanishenkinen hameprojekti samaiselle tripille...


Ja vaikka minua ei haastettukaan, otin seuraavan awardin Analog Trash -blogista


"Kerro linkin kera blogissasi kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
Kirjoita seitsemän random-faktaa itsestäsi.
Lahjoita tämä award max. 15 muulle bloggaajalle/blogille."

1. Minulla on ihonvärinen koholuomi oikean korvan edessä, syntymämerkkinä. 
2. Olen allerginen/yliherkkä suunnilleen jokaikiselle hedelmälle. Papaijasta lähtee puhekyky.
3. Olen tavannut Lady GaGan 2009.
4. Aion muuttaa pois Suomesta valmistuttuani nykyisestä/sitä seuraavasta koulustani. Maata en tiedä vielä.
5. Tykkään tytöistä. Suurimmaksi osaksi. Naiset ovat kauniita.
6. Pystyn nukkumaan helposti 13-15 tuntia vuorokaudessa. Nukkuminen on kivaa.
7. Olen semilaiska perfektionisti. Pessimismi jyllää, mutta juuri niissä väärissä asioissa olen optimisti. Kaiken pitää olla just eikä melkein, mutten ikinä jaksa tehdä millekään tarpeeksi sen eteen. Ulkonäkö on ainoa, jonka teen alusta loppuun ennenkuin poistun kotiovesta. (mutta sanotaan nyt, että yllämainittu adjektiivicombo tekee toisinaan elämästäni helvettiä. :D)


/Kiki 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti